سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستم راندن بر بندگان بدترین توشه است براى آن جهان . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 مرداد 5 , ساعت 8:5 عصر

سران یهود همواره از یهودیّیت به عنوان یک ایزار ؛ برای تحقّق اهداف نژاد پرستان? خود بهره برده و گاهی از اظهار الحاد و  بی دینی در این خصوص نیز ابائی ندارند .

چنانکه برجسته ترین چهره نژاد پرستان? یهود جناب آقای «ماکس نور داو» با سخنان قاطع و  صریح تأکید دارد که « یهودیت ؛ دین نیست بلکه مسئل? خون و نژاد است»نامبرده که آشکارا به کفر تظاهر می کند ؛ تورات  را به عنوان یک فلسف? کودکانه می خواند و به عنوان یک نظام اخلاقی ؛ آن را چِندِش آور می شمارد و کتاب « دولت ِ یهودی هرتزل» را همسنگ کتاب تورات قرار می دهد.

همچنین  لویس براندیس رهبر صهیونیستهای آمریکا در سخنرانی خود در سال 1915 میلادی اظهار میدارد که « یهودیت ؛ مسئل? تعلّق خونی است » و مجمع عمومی ساز مان ملل هم در تاریخ دهم نوامبر سال 1975 طی قطعنام? شماره (30) 2279 خود اعلام  می کند که  « صهیونیسم؛ یکی از انواع نژاد پرستی و تبعیض نژادی است»

 


پنج شنبه 96 مرداد 5 , ساعت 7:49 عصر

واژه یهودی مشترک بین دو معناست  الف: پیروِدین یهود              ب : وابسته به نژاد یهود.

توجّه به این تقسیم از آن جهت ضروری و لازم است که : اولا. حریم پیروان واقعی آئین حضرت موسی ( آئین موسوی )علیه السلام را از محدوده یک مشت هرزه نژاد پرست تنگ نظر و مدّعی یهودیت مبرا سازیم

ثانیأ . بگوئیم که آنچه امروز به عنوان یهودیت بیان می شود « دین نیست بلکه تنها مسئل? خون و نژاد است» (عبدالوهاب المسری صهیونیسم ترجم? لواء رودباری ص 83)


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ